توسعه کسب و کار

توسعه کسب و کار یکی از بخش‌های اصلی رویداد هداپ است. در این بخش تیم‌های تشکیل شده حول ایده‌ها، با منتور یا مشاوری که می‌تواند به تکمیل ایده و کسب و کارشان کمک کند همراه می‌شوند و در یک دیزاین اسپرینت شرکت می‌کنند. 

دیزاین اسپرینت یک فرآیند ۴ روزه است که در دو روز اول آن کسب و کار طراحی شده و نمونه اولیه طراحی می‌شود. در روز سوم از برنامه توسعه کسب و کار هداپ، تیم‌ها مامور می‌شوند تا نمونه اولیه‌ای از طرحی که در دو روز گذشته با همراهی منتورهای باتجربه و تیم توسعه کسب و کار را ایجاد کنند. این نمونه اولیه در مرحله بعد به تیم توسعه کسب و کار هداپ سپرده می‌شود تا این نمونه اولیه را با کاربرهای نهایی محصول آزمایش کنند. 

در پایان این مرحله هر تیم توانسته است با یک یا چند منتور و مشاور کسب و کار شبکه‌سازی کند، از آن‌ها در توسعه هسته کسب و کار خود کمک بگیرد، یک نمونه اولیه در اختیار دارد و این نمونه اولیه را با کاربر نهایی نیز تست کرده است. 

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت رویداد هداپ، همین زمان اختصاصی است که به هر تیم داده می‌شود. در رویدادهای مشابه افراد به صورت مشترک از حضور چند ساعته یک منتور بهره می‌برند اما در هداپ می‌توانید به صورت اختصاصی زمان داشته باشید و علاوه بر آن حضور منتور به صورت جسته و گریخته و در قالب ارائه چند توصیه کوتاه نیست. بلکه در شکل‌گیری هسته کار شما سهیم است. 

اسکرول به بالا